Diberdayakan oleh Blogger.

Kamis, 16 Desember 2010

Biarkan ku Pergi

Mungkin luka ini tak begitu dalam..

Tapi luka ini akan selalu membekas dan tak kan pernah hilang..

Kenapa kau tuntun aku berdiri lalu kau pimpin aku..
dan kau iringi aku sampai jauh....
Lalu kau tinggalkan aku di tengah keramaian...

Aku rasa lebih baik jangan pernah kau tuntun dan pimpin aku...
Dan lebih baik engkau tinggalkan aku di tengah kesunyian....

Dan sekarang..
Jangan pernah kau tanyakan lagi perasaan ini..
Aku tak mau lebih lama lagi di sini..
sudah terlalu perih hati ini..

Aku akan pergi membawa semua cerita kita...
Dan..
Aku mohon jagan pernah kau cari aku lagi
dan jangan pernah tanya perasaan ini lagi

0 komentar:

Posting Komentar

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP