Diberdayakan oleh Blogger.

Rabu, 25 April 2012

Terlelap

Kali ini aku datang untuk menemaninya..
Tapip kali ini aku menemaninya tak seperti hari kemarin..
Aku menemaninya terpejam..
Terpejam bukan tertidur..
Namun ia pergi istirahat dari sini..
Di sini aku merasakan kehilangan yang mendalam..
Kehilangan cerita hari esok tanpa mu lagi..
Bahkan bukan hanya esok tapi lusa dan seterusnya tanpa mu..
Apa kau berfikir dalam pejaman mu itu aku di sini terluka..
Aku sakit atas pejaman istirahat mu..
Apa kau melihat linangan air mata ku di hadapan mu yang terpejam istirahat dari sini..
Semua cerita antara aku dan kau telah di kemas rapi hanya tinggal dalam memory...
Aku hilang arah..
Aku rindu kamu..
Aku sepi tanpa mu.
Dimana aku bs menemui mu?
Dimana?
DIMANA?

0 komentar:

Posting Komentar

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP